søndag 22. november 2009

Senger!

Mange vansklige valg å ta ang overflatebehandlinger, synes vi!
Gulv og vegger i 1.etasje er i boks. Hvit panellakk på gulv, tak og veggene i gangen. Brunmixen på veggene i stua ser veldig bra ut.
Vi lurer nå på hva vi skal gjøre med de plassbygde sengene på soverommene! Usikker på om det blir hvite eller brunbeisede vegger på soverommene. Blir det hvit panellakk, har jeg lyst til å forsøke meg på sort aldringsmaling på sengene. Velger vi brune vegger, er jeg usikker på om jeg vil ha sorte senger. Hmm må nok tenke litt til på dette!

1 kommentar:

  1. Hei!

    Gleder meg til vi er ferdig med all overflatebehandling og alle valgene!

    Det er vel egentlig et spørsmål om man vil fremheve sengene eller gjøre dem nøytrale.

    Kanskje vi ses på julebordet?

    Synnøve

    SvarSlett